2005-03-12 09:40:26尚未設定

感覺.....

e排...
我發覺我好多感覺都好似冇左咁....
成日only覺得巧支力....
點解會咁....?
你問我...
我都唔知....

男仔系咪都係一樣架呢...
追人o個陣...
就好似咩都就曬你....
好緊你....
但係一追到....
就巧似唔抽唔啋咁....
如果係咁....
唉....
(p.s.....不是我的經驗--)

近排巧笠花唷~
可能係因為冇人送既關系la~
kakaka~
禾最鐘意既系天堂鳥~~
旦系...
又覺得佢吾系e個世界既野....
即系點...?
禾吾知喎~(笑)

原來...
真系架...
尼要c清楚一個人...
真系要系一d事情發生左之後架.....
以前仲天真到以為吾系...

努力讀書....
我又係咪真係做得到...?
我會吾會因為其他因素放棄...?
唉....
又系一個疑問.....