2006-08-14 20:49:16樂.Girl

mr国lai,你说错了.


mr.lai;


你话我变咗,其实我无变过....

你讲得出呢句话,证明你根本5了解我.


你话我变得猛狰,其实我份人本身就系咁,5中意咪闹啰..

只不过系以前同你5熟,保持翻少少矜持喈.国国5通你都想永远对住你都咁客气呀?国sorry,我做5到.


我印象最深刻就系你讲咗一句..<你d咁嘅性格迟早累死你.>

点解呢一句话你5同自己讲?..

其他人点睇你,点讲你,我好清楚,(我知我讲得呢句,你可能又话人哋点睇人哋嘅事啦.)

究竟你知5知有几多人5妥你?!..

出去问下人,系我d性格有问题,定系你d性格有问题啦.


你有反省过嘛?
人性往往有两面,对住你梗系讲到你点好点好啦,

但系喺你背后点讲你,点睇你,你又知5知?


今时5同往日啦,

难道今时今日,你仲想我留喺屋企同你煲下电话粥咩.

人要进步咖嘛..

或者我d语气好重,但系我绝对无闹你嘅意思,

更无落你面嘅意思...


好多嘢,我以前忍受到.5代表我而家同样忍受到.



都系果句,顺其自然啦...ok!?