2006-08-12 22:49:15樂.Girl

这个summer,爱错了。



看上了你,天大的错。


付出过,伤心过,哭过,

到最后换来你的一句*人。


朋友都知道我性格,我好在乎人哋点睇我。

你太过分,简直无耻。

再好的朋友都不敢用这类形容词形容我,

你竟然说出这样无耻的话。你以为自己边个!?

我气愤5系因为你转态转得咁快,

而系因为我最憎人哋喺我背后咁讲我!

想讲咪当住我面同我讲啰,洗5洗喺背后讲呀,

仲衰过d八婆!

你根本连分清是非黑白嘅能力都无,有咩资格讲我!?

你以为自己乜水呀!?

三分颜色上大红!

我好怀疑,你系咪无智商咖。

你连人哋中5中意你,系咪真心中意你,
有无玩你,甚至连点为之玩你,你都5知。

我再讲多一次,感觉绝对系真!但都系之前嘅事!而家对你,除咗憎!无其他!



我点玩你呀? 你讲啦……

变态!

边个话沟女就一定沟到咖!?

傻咖你!?



我识错咗你!


你连贱人都不如!


仲有呀,5系唱完闹完之后,单声sorry就可以当咩事都无发生过,

做男人做到你咁,有咩用!?

一d都5成熟!

系咁啦,继续去长你个情啦。

学你话斋,你死你事啦!