2008-01-05 20:57:36`*籘.b

( Fell down 漩堸.













漩堸 W-inds
我知你一定會記得噶
Atata
我地曾經-永遠噶摯愛
雖然你已經離開佐中國
8過我相信我地永遠嘟晤會忘記這段回憶

鈡2w-inds
係因爲有太多你同我噶回憶
我鈡2渠地噶舊歌
係因爲呢滴歌你同我都好粒噶

Give you my heart

it,s forever
我會珍惜的
湧現的寂寞就由我來守護

long Road

如果眼淚有意義的話
就像邂逅一般的接受離別
失去的你
一定會在未來的某個地方交匯

love is message

Love is..即使歷史
Love is..改變了
在心中也永遠不會消失
One is love

四季

so i cannot forget four seasons believe in
在那遙遠的地方
那個是兩個人的夢

Ageha

追趕著燕尾蝶
那年夏天的日子
最要好的朋友在這裡


你每次打電話來都會問
“你仲支晤支持w-inds錒”
你知我係會噶

因爲有太多太多回憶
你離開學校個晚
你知道
大家都喊佐
包括我呢個最好噶朋友

‘天下無不散之宴席’
我地分開佐
友誼係晤會變噶
講好佐
要一齊去日本噶
好快就薈到個日


Forever Memories
儅回頭看見那兒遺下嘞
只屬於兩個人的歷史
沒退色的永遠保存

Atata
my old friend
你好嗎..?

上一篇:渐渐蕫鳓_*

下一篇:__* 劇終 )