2005-09-06 02:21:56檸檬糖

【 80個對自己影響深遠的人 】

(Copy自雷ming的日記~)

1. 你最欣賞的家人/親戚: 我的大細表哥

2. 你最掛住而又冇得見的家人/親戚: 公公...因為他...唉...

3. 同你最好傾的家人/親戚: 細舅父

4. 同你關係最不好的家人/親戚: 某位uncle 啦~ 唔講喇...

5. 幫你改中文名的人: 好似係二姑姐...

6. 細個邊個最常請糖你食: 真係唔係好記得wo~ 光舅父掛...

7. 最驚邊個家人/親戚: 都好似無bo.....

8. 邊個家人/親戚煮野最好食: 靚靚姨丈lor~ 出晒名啦~

9. 家人/親戚中自你懂事以來邊個最早去世: 我覺得我讀完中學都係未懂事bo~
哈哈~ 係公公呀...

10. 你覺得邊個最錫你: 我的家人,我的朋友仔當然就有阿婷、阿傑...

11. 幼稚園最記得的老師名: 鄧老師

12. 幼稚園最記得的同性同學名: 哈哈...呢個真係唔記得...

13. 幼稚園最記得的異性同學名: 我好記得佢,個名有5個字o既,
但唔方便o係呢度講...想知就自己問我啦~

14. 幼稚園時期的偶像/最愛的卡通人物: 仲唔係你,叮噹~

15. 小學一年級第一個同你坐既人: 問得好,我唔記得喇~

16. 小學同你最friend既異性: 你講緊幾多年級先? 期期唔同ga bo~
最後果期應該係陳漢聰喇~ 無記錯的話...

17. 小學同你最friend既同性: 寶怡lor~

18. 小學最好既老師: 鄺耀忠老師、林月靈老師、劉燕萍老師...

19. 小學最憎的老師: 嘩~ 呢個就多囉...徐老師、鄺x強老師、龐老師...

21. 小學最黑人憎的異性同學: 仇同學...

22. 小學時期的偶像/最愛的卡通人物: 美少女戰士、Hello Kitty

23. 小學升中學同你一齊升既同學: 好多ga bo~ 陳敏賢、梁嘉揚、王婉瑩、
劉芷恩、余嘉琪、方香麗...仲有好多ga...呢幾位中六都係同我同班ga~

24. 小學去過邊個生日會: 寶怡、Salome、方香麗、林詩恩、鍾嘉欣...
其他都好似無喇.....

25. 邊個成日比先生罰: 陸俊傑

26. 小學年年第一係邊個: 我好記得係陳潔華...女仔黎ga~

27. 中學第一個識既同學: 呢個都係好問題...係孔潔心...

28. 中學最憎的老師: 肥林啦~~ 死人頭都唔知點教家政... 迫人行catwalk...
仲要拍片,公開播,變態的...

29. 中學最好的老師: 好多ga wo~
鄧淑霞老師,好錫學生,特別係Drama的同學;
林新園老師,令我進步左唔少...
湯妙嬋老師,我英文發音好左,都係因妳...
陳妙潔老師,好記得會考中史前一日,你打電話比所有學生,睇下我地溫成點...
林鳳姿老師,好比心機教我地中文,成日都請我地食o野.....

30. 中學最friend既同性同學: 期期都唔同,最後o係果年,就係阿婷喇~

31. 中學最friend既異性同學: 都係果句,期期都唔同,總括黎講,要揀一個的 話,一定係謝珽匡...大家都應該知道點解啦~ 如果唔知的話,請你打自己一巴...

32. 中學最憎的同學: 我可以好大聲咁話你知,係鄧豬扒呀!!拉去打靶啦...
我地要狠狠地踐踏佢...

33. 中學成日同邊個食飯: 又係期期都唔同架,梁淑芬、Drama的朋友仔、阿No、
謝珽匡、梁嘉揚、李芷欣、學生會幹事...


34. 中學同小學都同一間學校既人: 好多呢~ 不能盡錄...
陳敏賢、梁嘉揚、王婉瑩、劉芷恩、余嘉琪、方香麗、林詩恩、鍾嘉欣...

35. 中學邊個成日比先生罰: 謝珽匡、梁嘉揚、樊松澧(史稱煎釀三寶)

36. 中學時期的偶像/最愛的卡通人物: 又係好多wo~ 史力奇、Hello Kitty、
偶像就唔講啦,我好花心ga,真係成日轉ga~

37. 而家邊個同你最熟:阿婷

38. 而家既friend之中邊個識得最耐: 寶怡

39. 初戀情人係男定女: 男

40. 一生中到而家最愛邊個: 黑加麟子糖~

41. 一生中到而家最長一齊同邊個: 謝珽匡~

42. 最浪漫的一段愛情係同邊個: 黑加麟子糖~

43. 你理想情人是誰(不可以同你有過關係): 雖然我成日發白夢,
但係都無諗過呢樣o野bo~

44. 你最痛恨誰: 哈,問得好呀~ 係我o既friend都應該知ga la~

45. 你有愛情問題會想問邊個: 阿婷、阿傑、寶怡、阿君、美麗...

46. 第一次性行為同邊個: 未知~

47. 在網上識既人: 金星偉

48. 在街上/club/bar/party識既人:有呀~林啟峰,o係蘊莎餐廳識ga~
仲有o係蘋果o既生日派對,識到新會商會o既一班同學仔,
包括: 章俊傑、阿May、阿Bee...(仲有好多,但我唔記得佢地D名喇...)

49. 契家姐/哥果D: 阿哥? 有ga~ 嘉健lor~

50. 契妹/細佬果D: 詠舒、絕谷山峰

51. 你覺得最煩既一個人: 黑加麟子糖~

52. 去到邊都成日撞到既人: 好似無個咁ge人bo~

53. 最令你失望既人: 黑加麟子糖~

54. 成日請你食飯既人: 無啦~

55. 成日要你請食飯既人: 邊個呀~ 睬佢都傻啦~

56. 成日幫你既人: 阿婷、阿傑、細舅父...

57. 你呢一刻掛住既人: 黑加麟子糖~

58. 你覺得最可愛既人: 阿宇

59. 你最想打既人: 鄧豬扒、黑加麟子糖~

60. 你最想佢死既人: 鄧豬扒

61. 同你有共同癖好既人: 阿婷~ 傾電話~~

62. 同你最合拍既人: 阿婷~ 阿傑~

63. 你見到佢會避既人: um...我某幾位同學啦~

64. 你而家既偶像: Henry姚,我要好似你咁,自己儲錢去旅行~

65. 尋日見過既人: 爸媽、妹、阿婷

66. 而家同邊個msn/icq: 無

67. 邊個係衰人: 黑加麟子糖~

68. 你試過見到邊個明星賣廣告之後走去買果樣野: 好多wo~ 唔係好記得,
見到咪買黎試下lor~

69. 你試過見到邊個朋友用果樣野之後走去買果樣野: 最近,就有阿婷對涼鞋啦~

70. 最白痴既朋友: 神棍成 (你唔會嬲ge...哈~哈~)

71. 你最對不起的人: 謝珽匡...

72. 最近發夢見到既人: 咩人都有,唔係好記得~

73. 聽到會令你噴飯既人: 黑加麟子糖係基ge~

74. 個樣似明星既朋友: 我有個同學都幾似劉浩龍ga~

75. 最有錢既朋友: 阿麟~

76. 最靚女既朋友: 係妳喇~ Salome~

77. 最靚仔既朋友: 阿麟

78. 最多朋友既朋友: 阿麟、阿雞、寶怡~

79. 成日遲到既朋友: 肯定係阿雞...

80. 最後任寫5個人+原因:
(1) 阿婷,我終於搵到個可以交心o既同性朋友喇~~
(2) 阿麟,因為我咁都可以搵番你lor~
(3) Henry姚,同你傾電話好開心,對我又好wo~
(4) 阿傑,係我o既好哥哥,對我十分之好~
(5) 阿宇,最近又同你傾番ICQ,我又諗番起學生會o既辛酸史喇...

在此,我要多謝一下我o既朋友仔~~(排名不分先後)

阿婷~我的好姊妹,4個字,心照不宣。
美麗~我的好姊妹,細心...
雷ming~我的好uncle,經常都好忙...
神棍成~我的好朋友,成日講無聊o野,但又好好笑...

阿麟~我的好朋友,表面好open,內裡有點兒那個傻傻地~
阿傑~我的好哥哥,義氣仔女黎ga~
阿君~我的好朋友,常常玩踢爆我o既事....
寶怡~我的好姊妹,唔好問其他事,問佢感情事就o岩ga la~
Salome~我的好姊妹,問佢美容、衣著心得就最好不過喇~

Henry~ 我的好朋友,一個字,型,唔係表面"型"人,而係發自內心ga~
詠舒~我的好弟弟,亦係我o既感情顧問~
Tanya~的我好姊妹,我有咩事,佢一定幫我ga~
仲銘~我的好朋友,多謝你教識左我咁多o野呀...