2005-06-01 10:27:32檸檬糖

特別鳴謝!!!

(由於台長懶,所以今次唔寫書面語喇~敬請見諒...)

o係今個學期入面,各科都有好多功課&Project要做,
而我亦都打左好多「親情牌」同埋「友情牌」,
令到各份Project可以順利完成,
真係好多謝大家。
(排名不分先後)

Problem Solving:
阿Wing,唔該晒!好多謝你!
你個case實在幫左我好多......
如果無左你幫我,我都唔知點算好喇~
個presentation都可能唔知做左d咩出黎喇~
仲要多謝英文miss Carrie~
多謝你教我翻譯左咁多句英文~

Business Information System:
阿君、阿King、Jason,
十分感謝你地...特別係阿King~
電腦o既o野我一向都唔在行,
好在有你地幫我地組一把,
當我好徬徨無助果陣,救左我一命~
仲有要多謝姑丈~

Chinese Communication:
做呢次presentation,
要多謝o既人實在有好多~
大表哥,總共借左30隻VCD比我~
姑丈,幫我搵到好多好難搵o既碟~
爺爺,借左2隻李小龍o既VCD比我~
Alex,多謝你鼓勵我~
Rebecca,幫我地揸機拍o野,仲幫我地配音~
阿傑,借左隻粵語長片o既VCD比我地~
中文miss,幫我地搵左好多碟~
Ken Sir,寄存左2把刀、一枝槍o係你度~
Kurt,身兼幾職,分別係道具組、副導演、臨時演員(茄哩啡)、攝影師,
真係唔知講咩好喇,你唔係我地組員,仲要識得我地唔耐,都咁幫我地~

我真係十分之感激、多謝你地~
THANK YOU VERY MUCH!!