2008-01-18 14:15:47karian

空了~~想回英國

幫我付出那麼多

得到的卻是”不值得”

三個字

真的很無力

不知該如何是好

說真的最近

真的有

不值得的感覺

更有一種被掏空的感覺

空了

就不想愛

空了

就不想要求

空了

就甚麼都不想要了

只想

回英國

回到那個我上輩子

出生的地方

我想回英國

回到那個

讓我有夢

讓我不空

讓我想努力的

英國

home mom

home dad

i miss you so much

and baby

you are 8 old now

how are you?

i miss you so much

and albee

you are going to senior ,right?

some day,i’ll go finding you

so ,please wait for me

we can cook.sing and dance togther again

i love you so much

but ,i miss your phone call

so ,i can’t find you right now

我真的想回英國

真的.真的好想

他們是我

LONDON HOME STAY的小孩

我真的很愛他們

上一篇:簡單~~

下一篇:gogo playing小記

genius sister whose 2008-03-02 17:26:56

ur english sucks= =