2004-05-02 02:24:00小鈴兒

管理數學+永安漁港打邊爐+bad news

管理數學...奇蹟地53分...還記得上年期中考我得5分....
同小考比..我進步左約300%(可想而知我小考幾低...)
但~好開心囉~~^^~

工讀左三個鐘,覺得好唔開心,有種"我以後都唔想去生輔組工讀ge感覺"

夜晚...本來打算實行我地螢火蟲之旅...
首先去左永安漁港打邊爐~~用電筒照住食...
之後坐電單車去新竹(坐到pat pat痛)
去到新竹...覺得好遠...所以返左屋企...
唔知咩事囉...

今日..僑聯會長選舉
突然說選舉無效,重選...不過同一個會議ge選舉結果依然繼續
我有可能成為壯烈ge犧牲品...(但係我唔想做)
大二過左骨...大三應該冇事啦...而家...唉....
果然..變幻原是永恆...我終於懂了...
希望我那微少的力氣可以阻止悲劇的發生...