2004-11-16 08:28:27嘉嘉

疲倦+緊張o既一天

o琴晚訓得唔係太好....可能之前訓得太多.....
所以令到今日好眼訓.....完全無精神....
好sleepy呀......zzzzzzz......
今日總算完成o左一件我唔想做o既事....
就係presentation econ啦.....
原本我以為好易....因為我見之前d組presento既時侯....
個個都係o羅住張紙照讀就ok.....點之......
當我presento既時候...我好緊張....隻手不斷咁震....
塊面仲越o黎越熱....而且仲好似好紅添....
好彩最後都完成o左....都算ok啦~~~