2005-06-08 03:27:08阿極~*

08/08/2005 - 波波生日...

今日係波波生日...依家係深夜3:13分....

話咁快...波波就一歲了..等陣去買個公仔比佢玩^o^~~~

唔記得講tim...波波生日快樂^3^~~~~~~~~~~!!!!

佢係我屋企養既狗仔黎^^..........

咁快又一年了...我地2個月大買佢返黎的....

果陣...佢真係好細粒,好愛...好得意tim!!

佢生日..我應該開心架ma....但我唔係...我好想喊T^T...

點解!?....因為...

我諗起如果屋企冇左佢...我真係會唔捨得..我真係會喊架...............

我諗起佢隻腳傷左....佢依家仲細...日後都唔知點算....

其實佢隻腳仲痛...我地唔知姐/_...我覺得真係好慘囉....

佢病果陣,我陪佢訓覺...

佢玩果陣,我陪佢玩.....

係咁同佢影相.....我想佢係世界上最幸福既狗....

無奈既係...我對佢好...返而害左佢...佢隻腳係我搞到佢咁...

嗚嗚嗚嗚嗚嗚..............................................




波波生日...應該要開心D架MA!!!!!^^唔好喊啦...

聽日買d公仔比你玩^^!!影多d相^^!!...