2005-06-01 22:16:46阿極~*

01/06/2005 - 發燒...

琴晚...我個fd icq叫我.....佢話..

佢話:睇到d野好有深度

佢話:把他安葬在草原,不要棺木,只要在安葬的草原上種下一棵樹,那樹便會因著   他所轉化的養份成長,然後結果,果子掉下來,便會再有另一棵,他的生命就永   遠..永遠..永遠..延續下去........

佢話:他沒有死,只是躺在美麗草原上,不想回家,因為那裡讓他很快樂

之後佢話.........我朋友尋日跳樓死左

唉.....佢之後再講.............「係佢教我斬波架...」

我聽完呢句....我即時想喊咁...我聽到呢句..我感受到佢有幾傷心...

唔好咁唔開心啦你,我唔識講野,唔知講咩令你開心d...希望你快d開心返la!

之後我就五點幾訓....比阿媽XYZ之後先去訓...如果唔係我都唔想訓住..

今日起身..文煒打比我...話今日學校要練波~~~本身諗住同阿him出街睇野

最後...我又放左阿him飛機...=______="SORRY呀!!!...

之後返到學校練波....好耐冇練波喇係學校度...

練完波~成個人散哂~~d壓力都-左d...個人開心返少少-.-

返到屋企洗完白白...冇著衫...玩電腦玩左陣...之後就feel到發燒喇...

暈住咁打呢段野...仲慘過會考=_________________="!!!!!