2008-09-24 12:07:41_嘉盈

打風.....

今個星期一個時

主任同d小學生學週會 就講到

今個星期係冇假放,相信大家都可以收拾好心情返學la

點知,點知,真係天有不測之風雲....

星期三就打八號風球la 哈....

----------------------------------------------------------
尋日星期二........因知中午會改掛三號風,

所以我地都要d家長1點黎接小朋友走....

唉,,尋日我要返下午..e+見唔到d小朋友,,.好唔開心..

下午我地老師都要返學架..不過就冇野用...

so...超悶..........同左林老師吹水

講返佢d結婚呀.儲錢呀,同奶奶住呀 個d野....

我都覺我自己係個超善變o既人

諗野可以一時一樣,仲好快變tim

冇耐前,我先諗緊點樣儲錢去澳洲讀書

e+...我又諗緊點樣儲錢結婚 哈哈..

點都好la...我到e+為止 都幾中意呢份工..

我諗都會做我畢業後10年o既工架la.....

----------------------------------------------

今日打風,,又冇野做..好悶..

爸爸媽媽一早出左門la

佢地要去旅行呀...自己二個人去....=.=

10月3日先返.....佢地2個都得架la...唉,..