2005-01-05 18:06:02菲比比~*

自我.*

我真係好憎自己..點解d人可以收收埋埋唔講自己feeling但又好似好正常咁嫁喎.點解唔可以直接d?!鍾意就鍾意.唔鍾意就唔鍾意嫁啦.點解係唔鍾意又唔敢講出黎.?!好似有d人..你第一眼.傾2咀就會覺得好o岩feel.有d人就係一睇就好唔o岩feel..有d人識耐左先知原來係知己...若果係有d人明知唔o岩feel咁仲洗o麥講咁多野.?!..點解d人明明都唔like對方但要扮到若無其事?..我自己就做唔到喇..一唔鍾意ge人.佢一定知我唔like佢lor.其實咁唔係幾好.*

但我情願咁都好過有d人扮哂野..有野咪講.點解唔直接d.*

com唔知exam幾多喎..*
唔溫lu..*