2005-02-19 00:26:55尚未設定

........

琴日九點就訓左.... ..冇睇到啊JAY '' -0-
一早七點十五先起身... ..飛的的去老麥
同HIT佢地食早餐 !!!!!!!去到好無奈 ... =P
今日上堂轉下紙仔.. ....傾下計咁..-[]-''
無無聊聊就上左日堂 @@ ''我自認係個吃醋男人 ''
係中間令我最記既事就係我激嬲左個女仔 x[ ''
跟著打牌 .....><''有預感贏錢
明明話一TEAM... ..唉 !!!!到最後有少少失望.. ...
結果我同譚DUCK.. ~一開頭係狂贏.... ..我個時點歌 XD ''
一路聽.. .~不經不覺又到左五點半 /_ ''
其實我一直想講.. .''.不如我送你番屋企.. ..''呢句醞釀左好耐 -0-''
老實講我真係依依不捨中囉..... ... 每日番學放學... ..都想時間慢一點
跟著到最後食左鋪自摸 .... ;;;]]] 乜水都回來... ..
咁跟著就同HIT搭輕 !!!!!!!!係去既途中... ..估錢 @@ 我贏左幾蚊
THEN 係輕鐵傾到落車 \\\\\\\\\\ 當我一路行去我伯伯家中時 |||||||
我心血來潮係想知道.... ..電話能否接通....../_ !!!
最後都係唔通....SO 我SD左個MSG... .~~~
跟著食飯囉.. ...係我二哥間房開icq... .. ~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
我一直都想知道 ~其實我係咪表錯情 =] ... ..
定一話我喜歡佢,佢就喜歡我個種 *V*呢種就係人生
唉............................................................ .... .. .T^T
主動問我係咪 xxx佢既時候. ...我係興奮嫁囉 /. ''
我say:[以...羅益生........你隻介指... ..你話我係咪失敗.....'' ]]