2004-10-07 22:27:55尚未設定

07/10/04

呢幾日,日日都記得寫日記
但係我部腦剷機.. ..''想寫都寫唔到
昨天啊譚sir話我長毛,叫我剪左佢
我放學練完band勁[〔[支力]]]地走去剪
當我洗緊頭個時先發覺... ..我唔記得睇荷包有冇$$$$
早輪自己剪過,非常之唔掂..一忽忽
本身我個頭可以剪得無咁柒@@''
但係為左補救之前我既錯誤.-.’’so.........
講番今日la... ..
平時十分枯燥既李民泰,今日特別寬容\\
我諗佢老婆琴晚滿足左佢既需要...哈哈
鄭sir今日發起火來...成班靜晒!!!!
講一大輪既鄭sir道理."/.
跟著就放學了!!!!!
我同小男去左computer room篤波
點知輸左.. ....!!~~
就死死氣去練drama~~~~~~~~~~~~~~~~~!!!!

-完-