2004-10-02 00:16:20尚未設定

01/10/04

今日中國的大日子!!!!!國家birthdayyyyyy!!
生日快樂~~~不過老實的說,年年國慶
我只知有一day放假,但是是100%也感受不到那種節日氣氛!
今年的中秋,快要熱到死!!!!!
我,hit,黎,熠,kaco,kaco表弟,fish,紫都有去!!!!!!!!
本來聽說是更多人去,點知每個都放飛機了~~~\_/凸
尤其以有邱比特之稱既鄧先生,說了個更荒誕的理由
他說要幫人復合.. ...最後他說他成功了!!
我為他感到高興呢!他的愛神之箭真利害吧!!@@
到了黃金又見和撞到小學朋友,又見和撞到中學同學~
跟著我們就在沙灘中霸了個地方,做我們軍營
到2:00左右,魚說要告辭,大軍即時跟隨!!
好可惜,2:30分大軍走失了,之後就無理到失散的士兵==!
熠哥說一起到公園撐船...之後見到一大班黑道中人
我軍即刻淆晒底,到了鄰旁的椅子鬼鬼祟祟地坐下休息
熠哥走後跟著我提意去網吧,唱k......可是kaco不贊成去網吧呢!!!!
黎哥的媽媽急call,所以他又走.......
網吧過12時後,16歲以上人仕不可進入!!我們無奈地走了
正打算去游說kaco表弟去唱k時!!!!!!!!!
我軍看到很遠有一間茶館,我們入了去吃糖水.....
之後各自還鄉.....還有一番話是我今次行軍體會!!!!
{黎neway唱k,有得打機,又有k pro face!!}哈哈!!
呢個星期,上學一日又放假一日,很唔定時
他媽的!好心整個星期放晒喇laaaaaaaaa!!!
記得昨日食飯,本身想吃食伍中2飯~~~
點知,不知不覺間去了吉之島食喎
當我們等no.去拿野食的時候!!!!
大家心中愛神一路一路有緣的出現._.shit
只有我無.....................真是可憐呢~~~(講笑)
食飯過後平靜靜的又過骨~~
約了黎生,熠,hit去網bar!!!!!
又cs又bf1942又lf2!!!!!!!!!!十分過癮呢
呢輪大多日子都去...... ..
可能是成班fd合作玩,從中得到生活中既快感掛^^


-完-