2004-09-05 01:04:35尚未設定

04/09/04

今日本來想做功課,做個乖student~
有大字,grammar!!係咁多~
不過找遍書包都搵唔大字簿!!!!
一係返學校先do,一係返學拎.. ...
我決定番學先做....懶出去``._.(<<<<<個公仔好鬼Q)
咁係屋企就對住個電腦,襯dad去做jim
就打番兩鋪機.....

2c既時候,番學係仲滿歡樂
我寧願9:00p.m訓ˍ一早起番學
都係沖滿熱誠...就算個日唔開心
夜晚又係期待番學~~~~
但係宜家我好似淡左咁╮(╯_╰)╭
我既心好似沒了熱情和沒了精神似的....
如今大勢已去,以前同miki稱兄度弟
宜家直行直過,我其實都唔記得因咩事嬲喇~
珠等人,而係因為我同miki....
我驚同miki撞到正,所以少左同珠傾計
陸錦行玩卡,又無一齊食飯....
等等.......
食飯--->以前非常期待
因為人可以〔督〕人背脊
又例牌,又夾公仔....
作唱仔,講細個個時玩既玩具~
但係自陸xx無一齊食既時候....
食飯又係淡左喇..==
以前星期五夾歌既~~~
我諗宜家都無乜機會luuuuuuuuu~

真係好希望可以去番2c~~


-完-