2007-06-16 02:38:55"蘋果馨~

靈魂戰車!那一天!!

上期答案公佈~~~~~~~~


上期题目用来测试你内心的渴望。

1. 表示向往着行动或冒险。
2. 表示对异性的强烈关心。
3. 表示对兴趣爱好的关心。
4. 表示对休憩的关心。
-------------------------------------------------------

nice go in2 da correct topic..

kar kar...

no matter more...

just a story about 2 foolish guys n their foolish day!

[[ghost rider]]呢出野好型!

當日聼完一個人陳述關於這個的一個小小故事,,,

哈哈哈。。。好搞笑,!!(心裏有數啦哈!)







after da listening...到左晚上。。。



我一個朋友,,Mr. Edward!哈哈~~~~(susan knew it)


話無人陪食飯! 所以我就大發慈悲。。陪距囖!




然後,,我地出離之後,係王府井逛了一陣~~~~

他買了東西比我。。。。。。。






一條4x1噶手鏈,哈哈哈哈..

我地超傻囖,,本來覺得幾特別,而且只有3條,條條的搭配都不一樣,

都ok啦..甘距就買了! 哈哈,,

然後才發現......................




(當時問价錢,..問完都5貴然後就賣了)

都5係寶石,水晶!!就好像普通珠鏈,,點解甘貴ar??


哈哈哈哈哈..兩個就一邊行一邊傻笑!哈哈哈哈哈哈哈..


然後哦..哈哈,,念左好耐好耐食乜野,由見面逛開始唸!!!!

大概唸佐都有個幾兩個鈡,,,還是未確定!!


結果...竟然走了進kfc,,再坐了半小時(期間發現桌子髒了還叫人擦!!)


然後居然什麽都沒吃又走佐!!!!!哈哈哈哈哈..覺得嗰日勁傻仔!!哈哈//


接著路過電影售票處,他問:”不如我們看電影吧~~”

我就忽然心血來潮!!!答曰:”好吖..”


然後當時時間為7:42..我地買噶係8:00噶飛~~~哈哈哈,,我地仲未食嘢~~~

而且禁止外帶食物!!哈哈哈..


於是........



我地...哈哈哈/`沖去買mcdonalds外賣..仲要偷偷摸摸混入去!!!哈哈!!!



而且為佐掩人耳目,我地仲扮曬野去影院小賣部買””咸””噶pop corn囖!!


哈哈哈哈...so terrible~~哈哈哈!!








rly a so stupid but was filled wth fun’s 9t!!






---------------------------------------------------------
personality test:


现在你正在等电梯。看样子还要好一会儿才能来。你会做些什么呢?

1. 无法自制地反复按电梯的按钮。
2. 跺脚或来回踱步。
3. 抬头看天花板或周遭的广告牌。
4. 注视地面。
5. 盯着楼层指示灯,想着“电梯一来,我就马上冲进去。”
凱瑟琳·L 2007-06-16 15:43:23

哈哈。。傻豬!

你明明就 就快轉學!

扮乜嘢。。。

ray 2007-06-16 13:53:43

LEE + xin


放假呢个字眼。。已经系我眼中消失咯


哎呀


命硬阿

你就好啦。。。又一个SUMMER  HOLIDAY    

凱瑟琳·L 2007-06-16 13:38:17

hahaha..
but v were enjoy it lor~~~

7,6 !!!!!!!