2007-06-01 20:34:00"蘋果馨~

一周3次?

(樣子很滄桑...)

一個禮拜我更新3次...??

本來有d相相係last week 就應該up噶啦~~

不過我病佐先無up~~


現在一率up係163[夏日炎炎]

敬請留意:
http://xin1xin2xin3.photo.163.com


----------------------------------------------------------------

上期答案:

1. 你可以成为技术型的领导者。你通常可以习得扎实的专业技术,从而在自己的领域内出人头地。
2. 你可以成为战斗型的领导者。商场中的竞争极为残酷,因此非凡的战斗力是绝对有用的。创业者通常都属于这种类型。
3. 你可以成为组织型的领导者。重视公司内的人事关系和团队的整体工作。
4. 你可以成为赌徒型的领导者。认为做生意就象赌博,该冒险时就要冒险。
5. 照目前的情形看,你很难成为领导者。



--------------------------------------------------------------


呢個係我請全班吃冰伽場面.....(有足球賽)
無辦法吖!!!真係好熱..34度!


統計一下:34條噶雪條,乜款都有...

26瓶水.....


冰露~~哈哈 ..北京中加學校指定唯一販賣礦泉水!!!


哈哈哈..緊要!

---------------------------------------------

小眼睛看大世界......


其實,我哋所經歷噶遇到噶野真係好微不足道!

呵呵..突然感觸\//



哈哈哈....我哋高3今日正式畢業啦!!!


尋晚連我哋都顛埋一份!!!!哈哈...

好touch囖..點解?

等我離講下尋日d經典場面啦!!





話説......
我哋學校呢通常高2就已經讀完噶啦..

而高3第一學期呢就係考考大學.等錄取噶!!!!!


然而,高3..2呢>>犀利囖~~~

根本就係玩噶~~放假番離2個月..

係學校都係搞社交野..辦舞會辦佐n次!!


次次都5少嘢..一套禮服成万成万塔上身......


真係好緊要~~

而每晚舞會前都係欣賞噶timing lar! !爆鬼火~~

通常你係magazine 上面名牌or明星身上噶..都有!!!

5吹水囖.....





尋晚,係大家都最重視噶一次!!!!!!!!!!

舞會完佐之後...操場上的人們吖..

求婚噶求婚,掟煲噶掟煲,叼樹噶叼樹,放煙花噶放煙花~~

乜都有~~~~~唉!!!!!!



重點:所有人翻曬宿舍!男女樓對唱..

乜團結就是力量吖..乜桃花朵朵開吖>>> so terrible!!!!哈哈哈....


真係好touch囖..


it’s mean whn i grade 12 i’ll hav tat 2??

哈哈哈.......... look 4ward 2 it!



--------------------------------------------------------

呢兩日psp大對戰!! 超把炮..

我哋10-5...34人!! 統計有25台psp..成爲全級之最!!

而且其它班的人都會聚集在這!!!!成爲一條難得噶風景綫!

可以儸個紅白藍(等麻包袋..)裝一大包...巴閉!



還有.....我psp比人摔壞紅外了,好彩距還有d人性..把他的比我!不然//哼..!







附加心理測驗題:
在朋友的聚会上你见到了一位异人,他能够看到你的过去和未来。经过验证,你发现他对过去的描述相当准确。那么,你希望知道自己的将来吗?

1. 你认为事先知道将来,可避免无谓的烦恼,因此央求他一定赐教。
2. 只让他告诉你明天发生的事。
3. 只让他告诉你未来一年间发生的事。
4. 现在不着急知道;但希望以后有机会问他。
5. 虽然有兴趣,但并不渴望知道自己的未来。


------------------------------------------------------
吖!!係啦..雖然今日聼佐9万幾次..


but anyway..



hapi children’s day ...哈哈哈..

























da end~

上一篇:ill days

下一篇:yo man..take2

凱瑟琳·L 2007-06-08 21:44:44

我把頭發給縷直樂!!!!!!

凱瑟琳·L 2007-06-08 21:07:54

har har har har .....

pok king rly so fun ar...

har har har har....X XDD

立青. 2007-06-08 14:51:39

北京…

北京而家应该好好玩啵~