2006-07-29 15:43:17陽光女孩

AMNH

上個星期去New York,自己一個去左美國國家自然博物館,好多野"目弟".當中最妙之處就係佢地將動物屍體製成標本,然後擺出佢地生前既活動情況,一個個情境放在你眼前,好似去左動物園一樣.不過都味話,我越行越凍又聞到防腐劑既味道,加上暗沈既燈光令原本一個富有教育性既地方頓時變得異常恐怖.仲有恐龍骨,各類動物模型,不同地方既風土人情都有介紹,我仲去埋隔離既天像館看了一場天幕電影,講解地球既形成及宇宙大爆炸,Amazing!!!仲有個小插曲就係賣飛既黑人問我係味學生,我話係!結果就只係付出學生既價錢就入左去參觀喇!都好,我仲似學生妹...哈哈!