2009-03-02 20:47:25

Still waiting

Still waiting /等到死



So am I still waiting
我還要等待

for this world to stop hating
等待這個世界停止相互憎恨嗎

Cant find a good reason
找不到合適的理由

Cant find hope to believe in
找不到可以依托的信念

Drop dead
去你的吧!

A bullet to my head
我腦袋中了子彈

Your words are like a gun in hand
你的話就是那把致命的槍

You cant change the state of the nation
你無法改變國家的形勢

We just need some motivation
我們只是需要再來點激情

These eyes
Have seen no conviction
一雙雙眼睛看不見正義的審判

Just lies and more contradiction
只看到越來越多的謊言

So tell me what would you say
好吧告訴我你剛說什麼?

Id say it s time.. .too late!
我會告訴你 現在...太遲了!

So am I still waiting
我還要等待

for this world to stop hating
等待這個世界停止相互憎恨嗎

Cant find a good reason
找不到合適的理由

Cant find hope to believe in
找不到可以依托的信念

Ignorance
And understanding
無知還裝明白

We re the first ones to jump in line
我們率先加入了行列

Outta step for what we believe in
卻背叛了我們的信仰

But who s left to stop the bleeding
但誰阻止的了流血的發生?

How far
Will we take this
我們離那目標還有多遠

Its not hard to see through the fakeness
看透這重重虛偽並不困難

So tell me what would you say
好吧告訴我你剛剛說什麼?

Id say it s time...too late!
我會告訴你 現在...太遲了!

So am I still waiting
我還要等待

for this world to stop hating
等待這個世界停止相互憎恨嗎

Cant find a good reason
找不到合適的理由

Cant find hope to believe
找不到可以依托的信念

This cant last forever
這永遠不會結束

Time wont make things better
時間不可能讓事情好轉

I feel so alone
我感到無邊的寂寞

Cant help myself
自己無法擺脫

And no one knows
甚至沒有誰會知道!

If this is worthless
如果這是毫無價值的

Tell me... (x4)...so!
告訴我...(x4)...該怎麼做

What have we done
我們都做了什麼

With a war that cant be won
戰爭中不存在贏家

This cant be real
這一切簡直難以相信

cause I dont know what to feel
我不知道還有什麼值得我去體會

So am I still waiting
我還要等待

for this world to stop hating
等待這個世界停止相互憎恨嗎

Cant find a good reason
找不到合適的理由

Cant find hope to believe
找不到可以依托的信念

So am I still waiting
我不願再等待

for this world to stop hating
等待這個世界停止相互憎恨

Cant find a good reason
沒有任何藉口

For this world to BELIEVE!
沒有一樣東西值得我信任!


送你!

上一篇:Over

下一篇:The Nobodies