2004-08-23 10:53:16仙地

這個暑假真xx!!

呢個暑假真係有開心又有唔開心....其實都無點真真正正享受過呢個暑假.因為日日都要返工.返工都唔緊要,仲要ot o 到好鬼夜,好唔鐘意law!但又有咩辦法呢??個人都到連weekend 都係屋企係咁訓....真係做死人.好彩係summer job,如果唔係,我同佢地一樣一早唔係度做la.人工少少就做死人,低能呀!!所以我9月都唔會再做lu,寧願係屋企睇下電視or 出去游下水.雖然去左2個地方,有得出去玩下...輕鬆下,不過做完呢兩個月,我想..我都會再出去玩下law!好想再晒下太陽,快d黑d!!
仲有呢一個week 我就唔使做lu,好開心呀!有邊度去玩下,開心下呢??mmm...等我依家諗定先!!!

不過好快就又要開學lu,今年應該更比上一年辛苦!!因為佢係 BA with HONUS...唉,我真係要加把勁呀,唔係死得.!!!