2007-12-23 17:06:11倫妹。

聖誕安好


作爲一個學生,最怕不過嘎就是考試,每次提到呢個,都有點無奈。堅持相信就算書讀的唔好,都會有自己嘎天空,可惜現實駁回我的信念。本來社會就是唔公平的,去看清現實,不如呃住自己先,話俾自己聽:“個天甘大,一定有嘎份。”呢個是十六歲anllan嘎一厢情願。

下個星期就聖誕了,一個冇聖誕禮物的聖誕節。唔緊要,這并不是重點。每一年的呢個日子,同其他日子冇差別,一句密友的祝福就可以安撫我。講到自己好容易滿足甘樣,錯了,同時我無時無刻都有物質需求,一個極爲矛盾嘎人。

日子真是很有好多意外。例如:英文測驗考B卷。

但,我過得很好。

聖誕安好,我的朋友。

上一篇:星期六的晏晝。

下一篇:給未来的自己