2008-06-05 19:34:44女皇 K

又病了

超级无敌辛苦呀

又发烧了..点解我呢种甘活跃嘅人都会成日病GA?

寻晚漏夜去T左医生.

咳.喉嚨痛,打噴嚏,頭痛..一次过乜都有齐!

又要打针同叼针.螺我条老命

翻到屋K已经系凌晨嘅4点

成个都”遮”晒..好累,好呆!~~

LEE畿個鐘,過得好辛苦..

好想打比你.电话号码也按好了,但却没勇气打出

我想要你嘅关心同爱护

呢一刻.令我霖番起以前

你成日都悟准我吃尼样.吾准我吃果样,

因为你惊我热气.惊我会生豆豆.惊我会乱吃也.惊我会肚痛.惊我会咳~

不过我次次都衬你吾注意就偷吃.

我一病你就吾准我乱走.

你时常都会提点我.

不过,离开以后

我才觉得.你比我还要爱惜我的身体

现在...没人再会像你那样提点我.

好想有人帮我”DEN”骨呀

对电脑对到我发颠..病到死死下都要出去hea下先舒服

没有方向的我.又开始颓废