2008-05-14 20:02:37女皇 K

``....無題

呢幾日,心情痳痳..
小小也都可以觸動我嘅脾氣
自問。一向脾氣都ok嘅我,呢幾日都唔知搞咩.
.好情緒化紺
無時無刻都想發爛乍
想閙人
想發泄
成個人都好"掹”..
但我又5知自己到底”猛”咩wor..
DIU…DIU…DIU..

發覺
哩排都好憂鬱.好多感想.好多想法..好多話想說
但.我又該如何去表達?

有些感想.是在你身上感覺
有些情緒.因你而起而滅

當天身體貼近.深深愛那用問
可是.現在
和你如此貼近,但已經猜不懂你

原來我
不大方..
不瀟灑
我會嫉妒..
因爲我們創造了
太多的回憶.
太多的溫馨,
太多的甜蜜
我害怕給別人代替
不過有d野唔到我話事
我自私。?是的,愛你我變得很自私.
有愛情就沒有公平.我明白

心裏有很多的不滿
卻不敢說出口
我把所有的不快都壓抑得很好
收于心底..

9UP左一大倫
其實都唔知自己想表達D咩


好期待17號的到來
唔知呢個屬於我的17號會係點嘎呢??
會好開心亞 定 好傷心呢?

我霖.你大概也忘了17號是什麽日子吧.!~
SHIT~~@@!

.