2008-05-11 22:53:39女皇 K

Hapi Mother'S Day

今日係母親節..
祝所有偉大嘅母親,快樂la..
札花我送嘎,,係好靚呢(讚下自己先)
呵。。。。。
係呢個甘worm嘅節日
來一張全家福先..
人人都話我同老豆似樣.同mami都唔似嘅
其實我自己都覺得嘎
haha~~~
晚上出街吃飯
吃老豆最喜歡的鮑魚
肥老豆一個人吃兩個.我吃半個已經飽啦
真不愧係我慨肥爸爸
表哥嘅寶貝仔..謙仔,大頭仔
個頭好特別..哈哈
成日都比我整到喊.好好玩!~
姨仔同渠個肥BB~
嵗半大
白雪雪..眼大大
成日笑嘎.靚仔一個
死都吾肯跟媽咪wor...搞笑
偉大的母親阿
你給予了我很多
而.卻常讓你費心

媽媽,我愛你
經過精心挑選嘎
我的一番心意...

其實..心情並非那麽的好
這些情緒都壓抑了很久啦吧!對..我很不開心
不知如何描述現在的心情狀況
即使我是如何的不開心
你都不會再去了解..
那些情緒我也不願再說出口了
因爲說了你也是如此

又一個周末..期待17號的到來
haha~~
本小姐大壽亞
記得祝賀我WOR..
XIIX~~
⊕寳貝花⊕ 2008-05-13 12:27:51

精心挑选嘅花系吾同D..

你竟然都会做D甘感性嘅也.HAHA~~~少见

你呀妈肯定比你吓亲..

BB仔好Q啊.带渠出来比我玩