2004-09-01 05:04:07水樽圍

LeVI'S --- Red Move

28/8 夜晚11點多個band show 圓滿結束。
如果下年再攪,我會再去!
落雨真係影響好大,但總括黎講我覺得都有70分。

#1 成個show 最正都係恭碩良(亞Jun),
完全同台下連成一線,唱晒d心聲出黎。
#2 緊接嘅係"汗"(亞paul),壓軸出場,成個show佢最『咩飛』!!
舞台功架一流~ 就算落雨都玩得好有feel。(dino 個solo,正)
#3 緊接落去嘅係糯米糰(台灣),個主音好陶醉,
成場個焦點係晒佢度,佢真係好正。
#4.#5 係分別係: milk&cookies 同hard pack(hongkong local bandsound),
佢地個演出都好好,現場個氣氛都唔錯。

唔該搵人去屌下今次個mc,
我好唔like佢地,
由其是個仆街"露芙"!
佢真係低屌架!!!

http://hk.photos.yahoo.com/raymond_et
個度放左d個show嘅相,你有興趣可以上去望下。
我仲影左"汗"同"亞jun"演出嘅video呀~~
想睇就問我啦~~~ ('Y')

P.S. 張相係睇緊milk&cookies o個時影架!!
Music Is My Life.