2007-09-08 02:10:16M?ss/jUn

唱k.大行动前夕~








________________o7.9.7_______________________



呼, 本来霖住今日狂写日记噶
点知实在太耐无上网了.
挂住睇野.
挂住上新货,
都唔想点打字了.









话咁快, 开咗学1.个星期鲁
1.开始,
说真的.
感觉有点无聊.
上课, 除左数学外.
其他都听得明.
但糸. 化学我超级唔妥个老师
讲课又慢, d.无关重要嘅野可以讲成堂课
真糸好鬼挂住化学佬阿.
化学佬上课,
块过佢N倍阿!.
又讲得明.
又讲得透
最重要就糸. d.咁无聊嘅野
1.lai,就lai.过
洗浪费成堂课?!












有节语文课. 真糸笑死我地.
用白话嚟翻译篇静女
咩.洒花枪阿.咩情趣阿.
笑到我地look.地阿
节历史课,
个历史老师1.进来
个个糸到笑.
哈哈. 原来笑佢个奇异look.
小仪仲大叫. 好似萨达姆
____________________________________







不过. 最最开心都糸今日
今日. 糸真正同d.同学熟嘅时候
哈哈, 大家都放开嚟玩
特别糸下咒阿.
tmd.个死小白, 又爆番我军训d.野出离
搞到个个糸到笑我.







放学. 1.只2.只都好鬼忙.
糸到留手机num.
哈哈. 森美叫我打个名上去
超好玩阿佢台机
用笔写噶.
但糸支笔好死幼
搞到我成日型住跌笔
哈哈哈哈哈. 我死咁话好鬼过瘾阿你台机
佢就重复. 过瘾阿.我同你掉机阿.
哈哈.







问果个. 何嘉诚手机num.果阵
好顺口up. 咗句. 咩名阿
佢 - 李嘉诚阿.
我 - 顶阿.
佢 - 你写香港首富德拉.
good!!.









我发觉我地班d.人.
唔糸1.般嘅聪明.
tmd. 糸好死聪明!!
N多人. 唔抄作业登记
使用高科技. 渣住部手机影低黑板d.野
真糸好鬼佩服佢地阿.
咁都霖得到!!.
so good idea is!!
___________________________________________





呵呵.. 介绍下我地d.座位先.
我同小怡怡坐
猴猴同狗狗坐
嘘丷同灯罩坐.

佢地果边就好玩啦.
有.森美同菜菜子坐糸后边
有.tmd个张敬轩同?浩坐糸前边
几虚撼阿.



不过., 今日. 我发现我果边都唔差啵.
有. 126坐我地前边
有. panda同埋果条pk体委坐我地后边
有. 是seo但[好名!]同肥仔坐后后边
panda.成日比佢地玩.
笑到我同小怡怡咩咁.



死人小怡怡, 经常招来d.不三不四嘅人侵占我个位
tmd. 小怡怡. 你糸米外遇了?.
你块讲阿!!.
__________________________________________________________








呼呼. 糟糕了.
听日唱k.喔~
本来讲咗下个星期噶嘛
点知变咗星期日.
依家又变咗星期六.
我cai.咩
既少人.又急
小怡怡又要早走.
而我. tmd个忙阿!!
周围腾.





先去42.找lp
跟住过去音乐龙.
你话去金矿几好阿.
咁我同小怡怡嘅食野目标就可以达成了
去音乐龙玩耍1.阵之后
又要标去东急歌哥找.周诗韵佢地
刚啱. 听到小道消息
梁浩贤又听日出离唱喔.
顶咩.
听日咩日子阿.
唱k.日阿?!






tomorrow正式糸我嘅.
初中聚会and.高中聚会阿.
真是忙.
唔讲啦.睡觉先.
明天要超级忙哟~

上一篇:814,聚會!