2007-08-29 11:46:46M?ss/jUn

軍訓後感言 ..







_______________o7.8.29______________________




哈哈哈哈哈, 我番嚟拉.
琴晚因为太攰太攰拉,
搞到电脑都无开..






讲吓哩5.日军训先
好辛苦..
走果阵无初一果阵咁唔舍得,
但糸我依家好留恋果5.日嘅野
唔知点解,
有种心up.嘅感觉










今次军训同咗好多人熟阿.
哈哈哈哈哈哈.
初一果阵, 好少讲野
今次, 我狂讲野.
哈哈哈哈哈.










猴猴,嘘丷,狗狗,小怡怡,
我好中意佢地阿.
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
我地结缘竟然糸某日嘅中午..
我地5.个都无训觉.
坐糸狗狗张床到吹水
哈哈哈哈哈,
就糸咁1.吹
我地变咗好朋友,哈哈哈哈哈哈









点算阿. 我仲想继续城市论坛阿.
依家我好挂念18.个人一間房嘅生活
虽然每朝要好早好早起身,
日头, 要好辛苦好辛苦咁操练
夜晚, 要好赶好赶咁冲凉,洗衫 ~~~
但糸我真糸好挂住哩种生活阿.











日头.. .虽然好热,好辛苦
但糸企糸后边d.男都会讲笑咁调气氛
特别糸灯罩.小仪.森美








虽然, 个教官好鬼恶
成日罚我地. 第一日就罚到我地脚痛
无其他班嘅教官咁好.
好少糸阴地方操.
但糸我feel.到佢其实好好噶.
因为佢每次见到我地都忍住忍住笑.
哈哈哈哈哈哈









最向往就糸食饭时间.
因为食完饭有好多时间比你休息
特别糸中午.
我呢. 食完早餐果半粒钟休息时间就用嚟执野
午休时间就做埋夜晚味做嘅野.拿部手机去充电 [事因中午无咩教官巡房,糸充电嘅好时候!]
哈哈哈哈. 当然主要都糸同果4.条傻婆吹水
夜晚休息果段时间就继续吹水.哈哈哈
9.点几等冲凉嘅时候
有阵时就用嚟洗衫
有阵时就糸到褒电话粥







____________________________________________________






第一晚冲凉先劈leng.阿
无拉拉无水冲凉喔~
他妈的.
搞到我.猴猴同埋1.个女落咗去201借wc [男生宿舍]
好q.核凸阿顶
d.男个个糸房到都鬼死咁暴露
我地话, 借住1.个wc嚟,女仔果到无水
虽然佢地都味冲完.
不过都好好人咁借咗个wc嚟









糸猴猴冲紧果阵.
佢地好q.烦阿
糸到讲埋晒d.咸湿野
笑到我地痴左线
又糸到敲人门
搞到我同另外个女做晒门神咁糸到护住栋门
笑到我肚痛












第二晚, 我唔蠢阿.
中午执好晒d.野
跟住, 9.点散队就直奔厕所
狗狗次次都鬼死咁犀利
霸咗no.1
果晚, 我地5.个霸头位
哈哈.都味试过嘅.
几鬼有成功感阿.
哈哈哈哈哈哈哈哈



______________________________________________









每晚熄灯后都糸最恐怖嘅时候
1.个2.个糸到倾电话
个个都惊个教官无拉拉入嚟
哈哈哈. 小怡怡就糸因为咁.
第一晚就比人收咗台机







好彩我醒目.
次次都好快手咁将部机塞落枕头底
狗狗就最奸!!!
成日糸我地面前晒命
因为佢次次都糸第一个冲完凉
搞到后边d.时间超得闲
佢就糸到同阿波波褒粥
仲要look 嚟 look去
look.埋去嘘丷张床到
嘘丷张床love.鬼咗落离
狗狗1.look
痛到佢痴左线
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
笑死我地阿
______________________________________________







呜呜呜呜呜.
真糸好挂住18.个人一間房嘅生活阿
每日忙中抽空做d.开心嘅事
就算糸几攰.
但糸我地5.兜友都会放弃中午训觉
糸到吹水吹水吹水







最high.就糸第三晚
果场超级大嘅雨
哇~~.,
训练果到好空旷.
1.行雷闪电, 超吓人阿
后尾. 全部人去晒舞台d.凳到等停雨
但糸d.雨细都无细过
不断不断咁大
嘘丷仲话对面栋楼好似d.鬼屋
佢唔讲我真糸唔觉阿
超似阿.超恐怖阿!!!!










果晚仲要糸鬼节
吓死人阿.
教官去开个休息室比我地休息果阵
哇.. 黑蚊蚊
我地糸门口见到已经吓倒傻咗
森美小仪仲要吓我地.
搞到我地冲咗出离
后尾
森美小仪糸门口做d.接待
笑死我地阿.
3.班个教官讲埋晒d.另我地霖埋1.边嘅野
笑到我肚痛
最搞笑就糸
我同狗狗发现小仪条裤前边烂咗
搞到佢鬼死咁尴尬
我地就笑到肚都痛埋..
因此.. 狗狗同佢地改名为. ..森美,小仪
哈哈哈哈哈哈












后尾, d.雨一直都无停
开头我以为佢地开车车我地番宿舍
糸我同小怡怡等紧嘅期间
狗狗冲咗过黎 :冲拉,咪理咁多拉,翻去霸位阿
好啦.
我同小怡怡都豁出去拉.
冒住超大雨糸到冲
结果我地5.个成功成为最快冲凉嘅人.
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈
虽然第4.晚无晚会
但糸哩晚,哩场大雨
比晚会更令我感到难忘
________________________________________________




琴日. 果餐最后的午餐先激死我阿
我见到d.麻婆豆腐搞到我鬼死咁肚饿
去装第2.碗果阵, 1.时重手
装咗好大碗
食食吓果阵,
感觉好似怪怪地
1.抬头
他妈的.
成扎男罗d.好奇异嘅眼光望住我
小白仲话: 我咁大个都味食过2.兜饭, [好贬阿fuck]






佢地班pk.仲影我食相
小白同苏恒仲笑我
小白 - 你睇下人地用夹噶, 夹豆腐噶!!. 你得唔得阿,仲要次次都夹大旧嘅
苏恒办晒夹...
小白 - 你托咋嘛. 人地用夹噶!





激叉死我阿!!!
___________________________________________________





我地走果阵 . 见到49 .d.初一鸡嚟军训
苏恒罗鬼咗教官顶帽嚟带
经过3.楼果阵
吓hi.d.初一鸡
苏恒 - 望什么望,
哈哈哈哈哈哈哈.
笑到我地
我地去1.去军训
个个都识讲教官d.口头禅

- 手抱头蹲下
- 有叫你起来吗,继续撑
- 给我趴下,50个俯卧撑
- 我有叫你坐下吗.
- 望什么望.


~~~~~等等等等
_____________________________________________




军训阿军训
教官阿教官
我永远都会记得噶!!!
同学们.
我好想快d.开学阿
可以见到你地
我唔想咁快到高二阿
我唔想分班阿
我唔想同你地分开阿
猴猴.嘘丷.狗狗.小怡怡






同你地1.齐
就算检查头发果阵,几咁核凸.几咁村姑,几咁乌
我都唔觉得乜野
有咩乌野我地味经历过?!
我爱你地阿.~呜呜





翻到屋企, 突然咁静
我真糸好唔习惯阿.
我要开学阿!!!

上一篇:※□开學_