2007-08-18 15:26:45M?ss/jUn

聽日 .. 聽日竟然糸七夕!!!!!!!







_______________o7.8.18__________________________



啱啱无意中睇到money条菜d.资料
玩咩`.听日.. .听日竟然糸七夕!!!
呜呜呜呜呜,
我希望全世界嘅人都忘记听日糸七夕!!!







有无咁啱啊, 竟然糸七夕
顶~~~.
我唔要啊,
你迟几日都好啊,
天啊,~~~~~~~~~~~










咁我点算啊,
呜呜呜呜呜.
d.时间就过咗,
你早d.话比我知眯好囖,
呜呜呜呜呜呜呜呜呜呜
边个知情不报嘅,
我砍佢!!
有乜理由我咁迟先会知道噶!!
呜,咁样
我听日唔想去拉
果个乜x乜x.万一同我 xxxxx
我眯hi.晒~~~
money啊!!!!
打救我啊!!!!!!!








睇住money条菜d.资料
佢就开心得过拉
我好悲伤阿,
点解听日会糸七夕噶!!!!

上一篇:- . 情夨节