2010-09-18 22:03:25@A4*細菌^^

說清

我同MO去完街, 走後我想唔明, 我終於開口打電話問

因為我心有不甘, 但我都不知道怎樣開口. 我連續講左3次我有野想問, mo問我有咩想問

MO又問我食左野未, 未食就出來陪我食

我說"您知我問咩架???" 佢說不知道.

我問佢點解唔理我. 佢話佢忙. 我說我知呀........

我話咁去完泰國您唔理我, (係我公司旅行)

"您知我多野做, 依家放咁遲"

咁您又上FACEBOOK.

我用E BUBBY上,

您又唔打來搵我. 唔理我.

MO"我邊有唔理您呀, 今日都陪左您啦. 我咁累都陪您全日

您又唔打俾我."

之後我估起勇氣問佢"我地咩關係!!!!!!

"朋友關係, 您咁突然既, 依家都唔係好時機講野"

MO'S媽同佢講野................

"朋友, 您知我鐘意您架"

MO好細聲講"您有男友架..我有無同您講咩"

"下, 您有講D野架,咁我自己自作多情, 自己諗多左咁您依家鐘唔鐘意我呀" 我問左佢3次佢依家鐘唔鐘意我. 佢無答. 佢剩係話做朋友唔好咩, 嘻嘻哈哈咁. -->呢D咪佢以前同其他女仔講. 因為我地之前講得好心入

"哎呀,"

"您知我一直都鐘意您, 7月既開始."

MO"唔係您唔好呀, 係我未READY, 我又要儲錢買樓又要開鋪頭........."

"您知我唔介意您有無錢架, 鐘意咪一齊, 做咩諗咁多野"

MO語重心長同我講一大堆廢話.

到最後我答"我明既, 我大個女啦. 我知架啦"

MO"咁您快D返去食野啦"

我"好, 我都唔阻您啦BYE"

MO"我再搵您啦"

返到家, 我上FACEBOOK, 佢又問我食返未/............................

 

 

我要回應(本篇僅限會員/好友回應,請先登入)