2010-09-13 21:18:30@A4*細菌^^

愈多意見愈亂, 隨心所欲

剛剛與winnie傾電話, 我講左俾表妹知.

表妹話"表姐, 您問咁多人既意見都無用架. 您只可以參考. 妳根本好易受人影響"

表妹估mo 有d野, 佢話人地暗示咁多次, 您都請人食lemon..............''

我同表妹講上星期五好尷尬. 佢話當然啦.............................

您2個有d野la

表妹問點解要咁曖昧. 點解唔直接d

"表姐您諗到人都瘋啦. 我係您直接打去問, 咁依家係點. 朋友唔會突然係咁. 您2個人出來咪FEEL度@@"

我話不用啦, 我依家都FEEL度咩事

我話我老啦, 所以.........................

當初, 我係facebook見到mo係聰叔叔留言時, 我諗都無諗咁多. 因為之前以為佢死左架

個一刻見返佢名, 真興奮架. check清楚係佢後, 我就add左佢. 根本無諗過要問人無諗咁多野

剩係諗佢會唔會add我呢????之後佢add我,我又無諗過咁多, 我係咁同佢講野. 佢又覆我. 我搵佢出來又無諗過d咩.................................都未諗過佢突然之間會縮沙.

 

 

昨日滿腦子是mo

今早只是想同jay講我們未來點. 仲結唔結

drothy都知.....................

諗清楚我同JAY個PART