2004-12-14 03:04:40

差不多一年了..2004(ii)

一切由受難竹起!

02/04/2004
唔記得係咩情況下興起話想睇受難竹,講兩講就變成不如今晚去睇啦!
原本我、顏伊琪及christy三個一齊去睇戲,但由於christy約左人,所以最終得我同顏入場睇耶穌!有見christy未夠鐘赴會,我地三個一齊去左荃廣維苑食野,第一次同佢地兩個咁吹水,感覺...!
睇完戲後同顏一齊行去搭車時見到有人好似想跳橋咁,問的人係度影乜,佢竟然答我『我都唔知,聽日睇報紙可能會知!』人云亦云!
成晚最深印象莫過於每當有過份殘忍血腥場面時顏既反應!

某日+05/04/2004
放工諗住搵方麗嫦飲野,點知飲唔成同佢去左觀塘唱k。由於唱得太歡欣及飲左洒唔願走,係咁同方講價,由兩點幾講到4點先捨得走。由於太攰,第二朝請左半天假黎訓覺,爽!
訓醒打比方麗嫦,傾兩傾大家話不如踏單車,就係咁我倆係將軍澳租單車踏!
因為踏兩踏見到遠處有人放風箏,兩條茂利有樣學樣買風箏放,玩兩玩見到有人釣魚,兩條茂利又去左買魚排同麵包學人釣。最終乜到釣唔到,但第一次放晒成個線碌既線,魷魚飄到好遠好遠。大家係咁同魷魚講拜拜時先發覺夠晒鐘交車,兩個踏到喪晒咁返新都城還車!之後去左食台灣牛肉麵!
原來方都係傻,所以先會同我癲!


四月某一天
係christy同顏伊琪既遊說下今日終於踏足元朗!
放工時christy話不如入元朗食野啦,佢所講既好處包括:好多野食、有車直接返青衣、由公司去元朗好鬼快...
架巴士過完大欖隧道有感好似去郊區旅行咁,但真係好快就到達元朗!
我地約左已返家既顏係點心皇等,顏臨黎前已多番聲明佢會戴有框眼鏡黎著我地唔好笑!但由於佢咁講,佢黎到大家就會更加望佢戴眼鏡個樣,我同christy由見到佢第一眼已細細聲不斷講『xx,戴眼鏡個樣好搞笑/得意』!
自此,我地久唔久就會去下點心皇!

又四月某一天
放工同顏伊琪及christy往天水圍(新嘗試)食五十嵐,食完去左附近既公園吹水(佢倆係咁話我掛住傾電話)!由於太多蚊無啦啦去左christy家傾,順便睇相!更無啦啦第一次明天一齊返工,哈哈!
特別鳴謝jay提供既物品!

27/04/2004
同顏伊琪、christy及jay-
嘉湖銀座邊睇人溜冰邊食上海野,完膳後睇救命!