2004-02-22 03:47:00

『回顧』唔似倒數既倒數

零三年十二月三十一日

放工後同左maggie打算去金鳳食飯,點知人多到爆,最終改食酸辣肥牛米綫!食完去左家樂穿耳窿,畫位時個女仔問我其中一個係咪小朋友時穿,我好好奇佢何以見得呢。原來耳珠隨年月增長原本正中位會變成內籠位!~~水瓶座~~

之後就去左中環站匯合江往蘭桂芳count down,因為將近倒數時段,我地只能迫到去肯德基對出既斜路等待。係完全無先兆下聽到響"咹"聲,但隻錶同我講未夠鐘喎,但照歡呼!!等待緊真正既十秒時附近的人都無乜反應,直至見到前面有汽球升起大家先遲半拍咁叫,最終係唔係咁倒數既情況下數完!!
倒數完江叫我揀去食b仔涼粉好定去漫畫人好...揀漫畫人!
搭mtr往銅鑼灣,我倆去到發現唔見便係附近係咁搵。儘管我倆只係去過呢間一、二次但深信大家唔會認錯路!!大家忍唔住問個保安員先知間野摺左...唯有死死氣咁去番尖咀個間待到5點幾會歸家!!
搭地鐵時,江同我講隔離個人個頭仲油過你,一望之下係心口吹風筒個女人,笑爆!