2004-02-22 03:11:00

『回顧』我又養龜了

零三年十二月廿七日

鍾意龜,亦鍾意扮龜!
但次次都養唔耐,永遠冬眠後的龜就與世長辭!!
諗住而家冬天買隻龜,比心機令佢順利過渡冬眠或許牠能長命百歲,
所以今日放工就叫左maggie(她是養龜人士)陪我去揀龜。

係金魚街行左幾間都唔係咁o岩心水,點知行兩行比我地見到--
棉花糖,擺明引誘肥婆!!大家邊食之際maggie說你怕唔怕買唔成,我超快咁答佢無諗過會買唔成喎....原來已經臨近關舖時段。
最終大家係龜群中揀左兩隻較為活躍,個老闆好得意咁同我地講要好似小朋友咁對待的龜!!
同maggie去左金聲附近食黑椒牛丸(她推介的,真係好好味),順道叫埋雞翼、牛什、豬大腸再配以可樂及雪碧,大家便往花園公園進食,食到尾聲先知
原來已經12點幾(maggie當晚答應回家吃飯,真係抱歉)!!

的龜仲未有名呀!