2004-02-21 02:48:00

『回顧』與Donald往港麗~根根

十月三十日,零三年

今次係我首次因工作原因往祖國,同行有donald及客人ulla。
大家係紅磡搭9:25直通車往東莞司馬管理區既港麗!!
到達後一會便開始睇貨,因為ulla下午趕往另一間廠,
lunch就係廠食外賣,剛好播緊午間新聞有關宋美齡,
ulla問宋是誰,無理由同佢講歷史,大家求其答佢係政治界人士便算!
表面食完後再睇埋剩餘既貨送完ulla走,我同donald便繼續食埋下半場。donald問我陣間去唔去按摩,我見咁早便答佢好呀,怕你呀!
donald同我周圍互相介紹一番便去追辦及學習,大家開始各自修行!
第一站我去左搵全廠最靚既梅(maggie說的,見完我都很認同)了解整個流程,原來佢係天秤座,佢仔仔係雙子座,真好!!
第二站便搵左個x師傳學織片,仲親自織左塊片!!
第三站就匯合donald周圍行,周圍問,周圍拎野睇donald仲拎到比人怒睥!
到左4點幾,兩人搭廠車往深圳!車程實在太耐啦,我倆訓到癲左咁,
好似訓極都未到咁!中途send左個msg約maggie放工dinner!
一落車即有個小孩伸手問我拎手上支水,大家耍手兼拎頭後即往羅湖城!
眼見7點幾諗住唔會去按摩,點知donald問我去根根好定盲丙好,我又再諗住按一個鐘算啦,鬼叫自己話怕你咩!!再點知佢問我兩個鐘好唔好!!
唉,就係咁兩個鐘按...
按兩按我問『阿姐,點稱呼呀?』
姐說『你估下』
我答『阿英丫』
姐竟然答『你點知架』 真係笑爆,十個有九個個名都係英!
再問另外個阿姐,佢又係叫我估!
答完佢阿鳳後,佢說你點知呀我姓馮呀!!  『呢兩位阿姐係咪玩野!!』
同maggie講9點幾應該會到港!!
怎料donald要拔罐,拔完仲想整埋對腳,她說她很累,我又唔好意思推..
就係咁加多一粒鐘丫唔該!!
同maggie講應該食唔到啦...
返到hk打比maggie點知佢同fraser仲食緊,我倆便叫等埋..
最終大家去左MKjoin埋去左海皇定海景粥店食野!!