2007-08-06 12:31:19木雕

香港之旅

琴日去左香港丫
行左成日丫
不過去左好少地方JA
去左海運城 一個字大~
去左德福廣場.........
呢個廣場我諗俾我行 一日都行唔曬丫 因為太大啦
同埋我一個人行實迷路都似 成個迷宫咁滯
去左MEGABOX.........
好新正丫 有扭蛋鎮 不過唔係好多野睇 可能太多都係專門店嫁關係~
仲去左一間叫咩~ DILIFANCE嫁地方食野丫
OK嫁D野食 不過D餐具就..就有少少水漬(唔知係烏糟定係水漬 當水漬先啦)...
如果真係忍唔到 就要自己洗啦 因為佢有杯水俾你~~
哈哈哈~
我就係咁食啦 咩都唔理啦 因為實在太肚餓啦
我食中午果陣己經係下午六點啦
仲要無食早餐 見到食物 梗係飛擒大咬啦 仲.........等咩~~~
之後諗住返去海運城買少少野啦 點知果度D鋪頭原來關好早嫁
九點鐘~~傻嫁 邊可以咁早關嫁 人地都未買野~~
>.<"無言丫 之後就坐船返澳門啦~~~
坐新渡輪俾我嫁感覺好似玩緊海盜船丫~~
幾刺激嫁 不過時間太長啦 搞到個頭唔係咁舒服
哈哈哈 不過都仲頂得順 不過某人就慘慘啦
邊個就無謂講啦 因為我都唔想死住
嘻!!~~
返到澳門去拿車 先發現一個問題~~
原來買得太多野啦 二奶好似梗唔落(我返到家一睇 十樣有九樣唔係我GE =.=")
咁我唯有左塞右屑啦
終於俾我裝曬啦 但係問題又出現啦
我隻腳擺係邊好???~~


夜晚十二點幾 我終於食晚餐啦
食左個粥 超好味丫~~~
係沙梨頭果邊嫁
街邊檔黎嫁 好似叫權記丫
D粥一流 值得一試~~
我食果個係豬骨粥~~
嘻~~
楓影 2007-08-12 12:21:32

豬骨粥呀豬骨粥
艇仔粥呀艇仔粥
牛肉粥呀牛肉粥
魚片粥呀魚片粥

粥粥粥呀粥粥粥

Vi 2007-08-06 20:04:09

老公呀 .. 我地下次再去過 ..
2個人去*