2007-01-17 00:45:14木雕

重見天日!!@@

部電腦死左好多日終於好返啦
今次係用錢救返
唔係用我嫁技術
>.<"
可能係耐冇搞機丫
舊機點整都整唔返
唯有一次過動用大筆錢換新機
>.<"

今期可能真係黑到貼地丫
賣野碌卡 碌到張假卡 仲要總值十一萬
今雲真係唔知點算lor
之後部機壞左
今日駛左成三千幾換機
唉~~~
真係多災多難

不過好彩嫁係
我係感情上一帆風順
超開心 其他嫁不如意
俾我個老婆大人吹走曬lu
今日第一次買花送俾佢丫
咁大個仔第一次送花俾人
感覺幾好丫
不過今朝拿住束花係街度行緊果陣
人地望住嫁眼光唔係咁好受
可能唔慣掛 嘻~~

仲有就係
有人從今日起就要俾绑住啦
哈哈哈
不過係佢自願嫁
我冇迫佢

唔知你地一日聽幾百次屎弗開花 屎弗xx 屎弗xx
你地會有咩感覺呢
我就知啦
係哭笑不得
超想打鍋佢
但又唔捨得wor
想笑又笑唔出
>.<"

總體上都ok ge
希望07年會係好嫁一年啦~~

上一篇:相聚一刻

下一篇:我好懶丫~~~~