2006-12-16 07:32:18木雕

幸福得像在發夢

同佢相識
可以話係機緣
年幾前的那天
我想不到帶給我那麽多的改變
我想不到她會帶給我那麽多的衝撃
也想不到原來我會那麽深愛她
我倆個之間由一起到分手
再由朋友變回情人
中間發生了多少事情
我真的不知道
想數也數不清楚
第一次分手果一刻
我發了癲 但我很快就回復狀態
我告訴自己人生總會有離離合合
自己係唔可以控制嫁
.........
與她分手一年了
呢一年我無間斷咁拍拖
我唔明點解我會咁
呢一年對我黎講
真係不可思議
然而有一樣野係可以肯定嫁
我變左
...............
一個突然嫁夜晚
我重遇佢
係果一晚
我潜埋係內心嫁對佢嫁愛又是重現
幾經辛苦先收得埋嫁野
輕易地打開了
果一晚又是改寫了我的一切
..........
重新係埋一齊都成差唔多半年啦
間中雖有離合
但家陣我覺得好幸福
好多謝上天俾我遇到佢
可能真係
暫時嫁離別係為左以後嫁重逄
哈哈哈

下一篇:聖誕節~~

楓影 2006-12-16 13:58:39

我的開心是因為有著你們
那種甜的感覺
是真正從心中散發出的...
真誠的祝福~