2005-10-01 02:36:17深海美人魚

If You Leave Me Now

If you leave me now, you’ll take away the biggest part of me
No baby please don’t go
If you leave me now, you’ll take away the very heart of me
No baby please don’t go
A love like ours is love that’s hard tofind
How could we let it slip away
We’ve come too far to leave it all behind
How could we end it all this way
When tomorrow comes we’ll both regret
Things we said today
Cause I need you more than you’ll ever know
這一首歌適合晚上聽,白天聽沒感覺.晚上聽,會想要搭著你的肩膀,跟你共舞~~親愛的你.相信你也跟我ㄧ樣愛這首歌..這首歌讓我印象深刻的幾個地方是:芝加哥合唱團從爵士走向流行的團。芝加哥合唱團是世界上每一座寂寞城市的永恆知音。從抒情到搖滾、從儉樸到華麗,每一首歌曲都讓人沉醉不已。第2是:慾望城市裏面凱莉的Gay朋友差點跟她男朋友吵架那ㄧ幕,他們在一個Party共舞(凱利跟史丹福).真的狠適合那時候的氣氛...我就更愛這首歌了.我雖然看似堅強,在每ㄧ次送你坐火車.國光號.甚至未來還可能是飛機,我都會在跟你說掰掰時,偷偷回頭看你..每ㄧ次都很捨不得.好害怕說離別的場景..但是我還是會認真工作的!希望你也是.加油