2004-08-21 01:20:41joyce

返大陸

今個暑假返o佐好多次大陸呀
之前o個d對大陸都改觀o佐
對佢o既印象都好o佐好多

但係今次真係好差
今次去廣州 屋企有d野搞...
真係好差呀

有交通燈都等於冇呀
無論行人燈係紅/綠 d車都唔理照行
咁你又整咁多交通燈??

今次d人好冇禮貌呀...

仲有好多...d人周圍吐痰(o係五星級酒店內呀)
真係嚇到我 行行下都叫o佐出黎呀...好可怕
好難以致信呀

我o係間酒店度等車(我唔係住o個間,呢間酒店都係4星ja ma)
我o係大堂坐o係自己個行李箱上面 都俾人話
你地d自由行o係我地d酒店蹲o係度咁點計呀??

仲有呀 今次陪老豆去國內o既burberry...
我地係著t-shirt短褲 同場有鬼佬都係咁著
但係d sale只理佢地 都唔緊要
仲用d不屑o既眼光趕我地走呀
各位中國人去旅行唔可以咁樣著ga~男o既一定要著西裝, 女o既一定要長裙
唔明o既可以去海洋公園睇下佢地o既打扮呀!!
我真係唔明~我地咁樣就唔o岩
咁你地去香港o既burberry專門店內蹲咁點呀??我親眼見過2次啦
呀~!!佢地係著西裝ga!!

d人成日話大陸可以追過香港
really?我估最少都要十多年啦

今次如果唔係俾老豆迫去 我都唔想去呀...
我短期內都唔想去中國o既廣東省呀
今次廣州俾我o既印象太差了
我短期內都唔敢再去啦