2004-07-23 21:07:57joyce

長江行 5

19-7-2004 mon 8+ 晴

今日勁眼訓呀
落o佐船上旅遊車
去o佐重慶大禮堂
之後去o佐行一陣

去峨嶺公園
o係X閣做o佐2次水魚...o係4百幾蚊買舊膠
有時諗自己大洗係咪因為老豆o既消費習慣

之後食麻辣火鍋 好出名ga
但係我唔食得辣 所以只係用清湯底
我食野o個陣整烏jo o佐件衫呀...好心痛
食到差唔多 用筷子點o佐d麻辣火鍋湯底
好辣呀 仲麻疹呀
好怪呀 o個度d野
d肥牛叫豬肉 鵝腸係鴨腸...?????

食完lunch去o佐行街
去o佐supermarket
d野都唔o岩
買o佐都唔敢食啦
之後去o佐睇書 買o佐好多書 全部都係旅行書
我buy o佐隻cd
之後去女人街...d野都唔岩
如果要買野 點都係o係hk買最好
呢個係我多年旅行o既經驗
如果o係大陸 最好唔好買咁多野
1香港分分鐘都平 2同圍都有 北京呀 深圳都係賣o個d野
之後同老豆灼o佐海逸酒店食tea
佢飲o佐杯港式咖啡 我就飲espresso o係hk未試過
之後叫o佐個cheese cake...好味呀 不過都係hk o個d好咪d
今日飲o佐4杯咖啡啦 好傷呀...

之後集合 去機場...
講真呀 個機場...都唔似機場 不過都係一個體驗
o係機上邊開頭訓o佐一陣(好少人咋 得半班機 我霸o佐3個位訓)
不過派餐就起身 今次個餐好味呀 可能我肚餓掛 我食佐2個餐呀haha
之後同小明,曾景任玩
之後一齊影相

我地成團人搭同一班車呀
次次o個巴士都好好訓
今次都唔例外

總括黎講 今次呢個trip好開心呀 又好玩
開頭好驚同d人玩唔埋
~gigi&esther-->3個人一齊 好麻煩ga 一定會唔理一個人
不過好彩今次好快就識到3a班人 仲有老豆o係度 都唔怕悶
~另外開頭都好怕3a班人
但係佢地都好nice
~長江d景好靚呀 如果有機會我都會再去一次