2004-07-22 21:23:44joyce

長江行 4

18-7-2004 晴 8+ sun

尋日落晒雨 今日天氣好好呀
今日7點先起身 不過都唔係好遲
7點10先食breakfast
之後去o佐豐都鬼城
呢個係成個trip其中一個selling point
之前睇電視已經好想去啦
同想像中差唔多
o個度有奈河橋,地獄...
傳說中 d人死o佐就係去o佐個地方
事實係唔係 就真係唔知啦
不過night去一定好可怕呀~

之後返船又食啦 食lunch
唔好見成日食野 就會好肥呀
o個度d野好油ga 只係食到d人覺得膩 唔食得飽ga

之後開會 沖涼
佢地好多人訓覺
我見咁好太陽 又想曬黑d
於是就同2個f1上甲板曬太陽
曬到咁上下
去o佐大廳飲可樂&食雪糕
痴線ga~可樂都要15蚊 雪糕要38
不過都係老豆俾$
但係...d雪糕都唔好味...
之後再出去曬下
到咁上下 佢地上o佐黎
之後又玩 玩到食飯 就轉返件衫啦

今次係船長歡送會
之後諗住表演 之前排o佐諗住俾張sir睇屈佢講食tea
但係d待應唔俾
我o個時真係好慶
咁辛苦先叫齊人 (佢地之前又話要沖涼又成...真係想發脾氣 個個都為o佐做自己野) 因為班待應咁樣 咪成機發洩晒o係佢地身上law
我覺得佢地認為我地成日入去晒住d地方又唔消費 又整亂佢地d事
佢地o既態度好串呀
成個trip係呢度有d唔開心
之後我地去o佐甲板&大堂dance%唱歌

玩完同曼兒&o個度執房o既女仔&深圳班人用普通話傾計
由唔敢講野 至同佢地傾到計 好開心呀
練下d普通話

之後又去o佐ken間房玩
上海人入黎講鬼故 搞到想搵人陪我拎杯面都冇
之後出o佐露台睇星星~唔~真係好靚呀 好多星星
我地傾計啦,玩啦 好開心呀 同班人玩得好埋
個感覺好好呀
之後提議睇日出 因為如果o係長江睇日出一定好正呀
大家都捱 我都唔敢訓
只係合埋眼養神
有d就訓o佐o係度 ha十幾個女仔一齊訓o係地下都幾莊觀呀 仲影o佐相呀
都唔知仲有冇下次啦ma
d男仔正好多 有床訓
亞ken仲訓到有鼻行 我地用mp3錄o佐音haha
5點幾就上o佐甲板
但係好多人都好急 諗住去廁所 之後d人就以為走啦 就冇睇
我之後去o佐沖涼 之後同曼兒,小明上去睇
上到去都天光o佐 不過仲見到個太陽o係山上黎
好靚呀~我一邊食杯面一邊o係甲板玩千秋 ha咁早做d咁o既野
覺得幾好笑 唔知呀 d感覺好怪
之後落房執行李 再食早餐
搞掂完d野就上船啦


續...