2004-07-21 20:29:36joyce

長江行 2

16-7-2004 上午雨 下午陰 8+

今日一早起身就去早餐...真係好早呀 5點幾起身
gigi同esther好姿整呀 最遲先落黎
我地食晒早餐先落黎

之後去三峽大霸
好宏偉呀 好勁呀
d水好急... 如果跌o佐落去一定死梗啦~
之後去展覽廳睇

跟住就返上船啦
有個歡迎會 之後o係船睇景同玩o佐一陣~
唔~我地好快就玩得埋啦~呢班團友好好呀~好nice

過大閘時 大家都好期待
好犀利呀!!

下午 去o佐gigi&esther間房睇景&hea
我地個個爬o係張床度 又傾計 又睇景
大家講o佐d平時都唔會點講o既野~我地close o佐好多呀

之後食supper 係船長歡迎晚會
d野好睇唔好食...
食完野上甲板玩...玩咩都俾人投訴
因為跑得太勁~樓下d杯0係度震

night,返房...好多飛蟻...好可怕呀
叫老豆捉晒佢 之後又叫人噴剎虫水
好可怕呀...真係好多呀

今晚gigi&esther過o佐黎訓 佢地一張床
我同sundy一張床 識o佐唔係好耐就一齊訓...
我都唔係好想 不過冇計啦 gigi又唔想同佢訓 唯有...
佢成晚發開口夢 又成日轉身 隻床又窄 我訓得好辛苦呀...
又發惡夢...夢到飛蟻呀..
2點 3點 醒過 5點就起身啦 訓得咁辛苦 起身好過
上o佐甲板睇景 續...