2004-07-20 21:04:49joyce

長江行 1st day

15-7-2004 晴 有少少雨 8+

今日6點9先起身
搞掂埋d野就同gigi,esther,老豆搭的士去機場
我地去錯o佐F區 原來要去J區等GA

check完in 入閘
o係禁區飲星巴克o既星冰樂~趕得到離開hk前飲~好滿足呀
今次搭港龍 之前都未試過~
只有3個空姐 好靚女呀+一個空中少爺
個餐好難食呀...
個鐘hr就landing啦 我以為2hr tim

武漢機場附近冇高樓..好荒蕪
再入d就好好多 d樓都幾靚
o個度好d似湖南feel

去到o個度食lunch
之後去黃鶴樓 外表好殘下(好耐歷史啦)
但係裡面有lift呀 o係o個度望d景好靚

之後坐o佐5個幾hrs車去宜昌
我成世人都未試過坐咁耐坐...好辛苦呀
o係車勁訓

去到宜昌9點幾先食飯
之後上船...
架船比想像中細~ 仲以為有得打機&做GYM...
間房又細...
我同SUNDY一間房

P.S.->我今次咩都唔記得帶
相機差電,洗頭水,沐浴露又冇
唔敢用酒店O個D呀 好可怕呀 凝固GA~
今晚發惡夢~之衰GIGI講O個個人D野俾我知啦
搞到我夢到佢...