2004-06-25 22:19:22joyce

係咪真係我o既錯???

25-6-2004 fri 晴 0

今日本來冇咩野 仲同亞媽講返野
但係佢仲係覺得係我o既錯
我費時同佢嘈先唔出聲
但係我唔出聲唔等於我認錯

之後返學校考口試...
考完去o佐搵劉big琦

之後食完飯 俾一個好朋友跌o佐部相機
...好心痛呀~買o佐3日就壞壞地啦
仲慘o個個係好好o既朋友呀
都唔好意思話佢
講真呀~我開頭真係好d嬲你ga...我都唔知我可以做到d野
其實上次亞水跌o佐我部機 我都冇d嬲
但係部機冇事 就冇野咋

老豆返o佐黎知道件事 又話我
係呀!又係我錯呀
乜野都係我o既錯呀 呢個答案你滿意嗎?
我唔想再留o係度啦 我真係唔想留o係度啦

今日發現到d野
我將我d事話俾朋友知
我覺得佢地都唔明我o既感受
好多咁係咁
我應唔應該再將我唔開心o既野話俾你地d知呀?
係呀 亞水1講得好o岩
我已經覺啦
我係需要o個d朋友呀
我認啦

好想可以放聲大哭一場呀