2004-06-23 22:22:30joyce

唉~...

23-6-2004 wed 3+ 晴

今日本來好開心...

今日發o佐個好開心o既dream呀haha
之後趕返學...遲o佐起身
去到學校 人地已經考緊啦

之後同亞水去o佐睇'我要做model"
去到戲院見到亞彤&佢個fd
我地冇約定ga 佢地又係睇呢套劇 好有緣呀haha
haha套劇勁搞野呀~真係好好玩呀

3點幾同亞彤去元朗行街
見到曾玉屏,佩如haha
之後佢上o佐我屋企食飯

唔~依家我成家人都就晒我個二妹
佢做曾事仲要咁對我
我想買多件衫都唔得
佢? 佢d衫仲多過我 佢想買咩就買咩...
而我? 唔好話衫啦 我真係必須要o既 都唔買得
依家個黃芷恩串到死 佢學校d同學都唔同佢玩
佢對我講野都係咁 我唔想同佢講野呀
成日又話我呢樣o個樣
喂你自己又點呀
我起馬品格好過你呀 冇你咁壞