2004-06-18 18:03:21joyce

考acc同出中環

18-6-2004 fri 晴 5+

今日好辛苦呀...病病地啦
今日考acc 我曼擔心呢一科 我最唔掂就係呢一科啦...

返到入課室...佢地又講啦
係呀就係尋晚我同mary傾電話講o個d啦
我今次本來想話返佢 之後我都冇理佢啦
唔想同佢講野啦 d咁o既人

唉~唔好問我今日考成點呀...
我真係唔知呀 不過私有盡力ga
起馬對得住自己 但係應該死o佐啦
所以我唔鍾意考完對答案 唔好話我知個答案呀!!

之後出o佐中環 去睇牙呀
之後去o佐landmark好耐冇去啦
陪mum去o佐LV,gucci gucci依家on sale呀(鞋only)
不過都冇$買 d staff都唔同晒啦 d唔又唔同 我真係咁耐冇去?
之後去ifc mum去o佐citysuper買送 我去o佐買包
買o佐上次o個個包 仲有中東袋包 見佢咁特別試下
唔~好好咪呀 不過貴o佐d$13好細個
之後返home