2008-09-25 22:31:28JoyceTang

收×獲

今日 去睇招新麵試

ha... I think it will be the last work~!

因為 我決定唔畱啦










原本以為 今日隻會係工作甘簡單 但 我竟然學到左一樣嘢

『雖然妳失敗 但妳學到的將會比成功更多』

呢句係一個黎麵試嘅女仔講嘅 嗰刻令我感觸好深...


唔可以話呢句話全對 因為邊個唔想贏

但從某d角度睇 詎確實係真理

就好似我最近髮生的嗰件事 我的確髮現 我學到左一d成功學唔到嘅嘢

『即使妳係學生幹部 妳都隻係一個學生 我做老師嘅 就係比妳大』

繙譯成粵語 大概就係甘。。。

至于who say this sentence... Er~you guess it××








心情好好多啦 ~~~







我不要被打敗!!!◎







上一篇:×漸漸·懂得×

下一篇:^不^捨^^^