2008-08-08 21:33:35JoyceTang

*My Holiday*

终于 可以用番我個pchome啦~~

舒服晒!!

今年暑假真係好闷好无聊... 无嘢玩

再加上[资源]短缺啊~唉

后悔之前无储钱 同埋6月尾用多佐... ...

Kings’ 例牌有聚会的~~

或者话 我嘅holiday 大部分都係同Kings’过的^^^嘻~

呢日 就係係[亿元]度唱K啦!

发觉我地E+好like自拍哦... ...

等我放D有自己嘅先~~嘻嘻

p.s 呢张相 右边嗰位就係我地Kings’嘅男丁之一 希仑啦~

睇相之余 等我讲下 Kings’行程啦~~
鱼鱼

同老俊去泰国trip ~

sweet + happy → 羡煞旁人啊~!!
阿欣

呢个假期就忙囖~

打事务所工parttime ... 好难先见一次呢~~~


阿Lu

有威少陪...乜都玩得开心啦~!!


阿Bu

一时去广州 一时又去香港 一时又话去长隆玩...



围裙

阿女好似变佐宅女呢~~嘻嘻...

呢个假期 喜欢了在家的日子 ~!


Bu & 鱼




至于我呢?!

呢个假期无trip去喔~~无资源...点去trip喔!

不过 都几忙咖~

除佐同Kings’ 阿宾出 还要隔天同阿妹补习 在家学煮送

所以 仲算係 有意义的~!!
Bu & Lu





Kings’ 是我家

Happy 齐参加 !!!